Hopp til innhold

Ny kampanje for Osloregionens startup muligheter

Det finnes mer enn 90 huber, inkubatorer, akseleratorer og møtepunkter for startups i Osloregionen. Onsdag 6. januar lanserte vi sammen med Oslo Business Region #LetsGoOslo kampanje for vise mulighetene, slik at regionen kan bli enda mer internasjonalt konkurransedyktig.

 

Kampanjen som har blitt utviklet i samarbeid med Oslo Business Region har som formål med å vise at Osloregionen er et bra, inspirerende sted med god og etablert startup miljøer. Kampanjen har som mål å gjøre mulighetene for startups mer kjent internasjonalt, og er rettet mot de nordisk-baltiske landene. 

Kampanjen vil vare ut mars 2021, og bruker film som virkemiddel til å nå målgruppen. En hovedfilm og fem mindre filmer er produsert og vil bli publisert på sosiale medier for å skal oppmerksomhet og lede til en landingside hvor de kan få mer informasjon. Kanalene til Oslo Business Region som er internasjonalt rettet har utgangspunkt for kampanjen, hvor det vil publiseres på Facebook, LinkedIn, Twitter og Instagram, samt på Vimeo og Youtube.

landingsidene til Oslo Business Region kan man søke opp nær 90 ulike huber, akseleratorer og inkubatorer slik at internasjonale gründere vil kunne finne den riktige huben for sin bedrift, og det vil være tips og triks til hvordan man kan flytte til Osloregionen.

På sosiale medier vil vi vise frem intervjuer med internasjonale som allerede er i Norge, vise filmer fra huber i regionen hvor de presenterer seg selv, og vi ønsker å gjøre “live” webinarer, spørsmålsrunder osv for å engasjere de som vurderer å flytte til Osloregionen.

Se alle filmene på vår Youtube kanal.

Har du en ide, eller ønsker å bli involvert? Ta kontakt på epost, så hjelper vi i gang.

Det beste med Osloregionen?