Digital workshop for ledere – smartere bruk av anskaffelser
Er du som leder opptatt av å få mer ut av innkjøpsbudsjetter og lurer på hvordan din virksomhet får tak i de beste løsninger for de utfordringer dere står overfor?
Bli kjent med hvordan innovative anskaffelser kan være med på å løse nettopp dette og hvordan du som leder kan benytte innovative anskaffelser i ditt arbeid.
Målgruppe: kommunedirektører og ledere i kommuner/offentlig sektor
Tidspunkt: 18. november 0830-1000
Sted: Digital (lenke sendes påmeldte deltagere)
Formål:
Synliggjøre hvordan bruk av innovative anskaffelser kan bidra til å
• Få mer ut av innkjøpsbudsjetter
• Få kunnskap om, og tilgang til, de beste løsninger for deres behov
Innhold
Gjennom interaktiv deltagelse vil du få en innføring i:
- Innovative anskaffelser – mer enn regelverk og prosedyrer
- Hvordan operasjonalisere strategi for innovative anskaffelser
- Hvordan øke innsikt og tenke nytt når gårdagens løsninger ikke er tilstrekkelige
- Hvordan anskaffelser gir merverdi for virksomhet og samfunn
- Hvordan sikre maksimal effekt av din ressursbruk på anskaffelser
- Eksempler til inspirasjon
Bakgrunn
Osloregionen samarbeider med Leverandørutviklingsprogrammet, der vi i 2021 vil gjennomføre START-program for ulike målgrupper blant Osloregionens medlemmer. Se mer informasjon her. Startprogrammet skal inspirere, motivere og kvalifisere offentlige innkjøpere til å kjøpe nye og innovative produkter og tjenester. Den 18. november arrangeres START-program for ledere.
https://innovativeanskaffelser.no/
For spørsmål, kontakt:
Gørill Horrigmoe, tlf 90 67 27 54
Eva Næss Karlsen, tlf 90 06 30 86